Neste blog podedes atopar unha gran variedade de manualidades, dende punto de cruz ata traballos en pedra, pasando por vainicas, macramé, abalorios, piqué, etc e tamén un pequeno apartado adicado a nosa horta e a cociña, en resumen, un pouco de nos. Esperamos que vos guste.

Seguidores

lunes, 17 de febrero de 2014

Abrigo para unha meniña/abrigo para niña

A primerios de outono encargáronme un abriguiño sinxelo para una meniña. Despois de buscar en tódalas revistas e non atopar nada que me convencera  inclineime por este deseño clásico. Nun primeiro momento dubidei da lan...facíaseme moi "flu.flu" pero ben o rematar non quedou mal


A principios de otoño me encargaron un abriguito sencillo para una niña. Después de buscar en todas las revistas y no encontrar nada que me convenciese me incliné por este clásico. En un primer momento dude de la lana...me parecía muy "flu.flu" pero al terminar no quedo mal .




2 comentarios:

  1. Muy bonito el abrigo. Te ha quedado muy bien y el color tambien.
    Bss

    ResponderEliminar
  2. Tienes un premio en mi blog para ti. besos
    http://ganchibearte.blogspot.com

    ResponderEliminar