Agora que o mundo blogueril semella que está indo a menos, eu anímome a retomar esta aventura iniciada fai tempo.
Aquí podedes atopar un pouco de todo. Moita costura, bastante calceta, algo de ganchillo....en resumo un feixe de "caprichos con agullas" e moito mais. Agardo que disfrutedes da visita.

miércoles, 29 de mayo de 2013

Toquillas a dos agujas/ Toquillas a duas agullas

Fai unha semana que naceron Eréa e Gala, dúas novas sobriño-netas mais... para elas foron estas toquillas, están tecidas con lan Ofil, é a primeira vez que traballo con ela.... en principio son moi suaves.



Hace una semana que nacieron Eréa y Gala, dos nuevas sobrino-nietas... para ellas fueron estas toquillas, están tejidas con lana Ofil, es la primera vez que trabajo con ella..... en principio son muy suaves.



Como as peques son mellizas.... as toquillas tamén. Teñen as mesmas cores e básicamente os mesmos puntos pero distribuidos doutro xeito.


Como las peques son mellizas.... las toquillas también. Tienen los mismos colores y básicamente los mismos puntos pero distribuidos de otro modo.


Escomeceinas despois de Reis e remateinas a mediados de abril e como todas teñen unha parte vista con debuxo e unha interior a punto bobo.


 Las empecé después de Reyes y las terminé a mediados de abril y como todas tienen una parte vista con dibujo y una interior a punto bobo