lunes, 9 de julio de 2012

Un detalle de comunión distinto, Comunión de Dani


Nesta entrada quero  presentarvos algo totalmente distindo, veredes.... o pasado mes de xuño, Dani fixo a súa Primeira Comuñon,  e tiña claro que quería facer un detalle distinto para os convidados.  Non saquei fotos do paso a paso pero é moi sinxelo de ver. Fixemos uns manteis individuais. A idea, copieilla a miña sobriña (ela preparounos para a súa revoda). Os materiais que empregamos foron: Cartulinas A3, gardanapos  decoradas, cinta verde, fotos do protagonista, pegamento é unha caladora de papel con forma de golfiño. 

En esta entrada quiero presentaros alto totalmente distinto, veréis.... el pasado mes de junio, Dani celebró su Primera Comunión, y tenía claro que quería hacer un detalle distinto para los invitados. No hice fotos de paso a paso, pero es muy sencillo. Hicimos unos manteles individuales. La idea se la copié a mi sobrina (ella los preparó para su reboda). Los materiales que utilizamos fueron: Cartulinas A3, servilletas decoradas, cinta verde, fotos del protagonista, pegamento y una caladora de papel con forma de delfín.


Pola cara principal, puxemos dúas fotos de Dani, pegadas, unha tira de cinta verde e varios golfiños saltando.

Por la cara principal pusimos dos fotos de Dani pegadas, una tira de cinta verde y varios delfines saltando.




Pola parte traseira, pegamos medio gardanapos decorado con xelados. Unha vez feita a composición levamola a  plastificar, e éste é o resultado,  chulo ¿a que sí?. O certo é que marcharon todos encantados e sorprendidos  co seu manteliño, porque ademais de ser bonito é moi práctico, e non teñen que estar cargando co marco de fotos que ao final remata moitas veces nun queixon.  O prezo de cada un non chegou 3 euros. 

Por la parte trasera, pegamos media servilleta decorada con helados. Una ver hecha la composición la llevamos a plástificas, y este es el resultado, chulo ¿verdad?. Lo cierto es que marcharon todos encantados y sorprendidos con su mantelito, porque además de ser bonito es muy práctico y no tienen que estar cargando con el marco de fotos que al fnal termina muchas veces en un cajón. El precio de cada mantelito no llegó a los 3 euros.


  
Tivemos moita sorte, o día estivo a tono, co calor xusto e sen choiva o que nos permitiu servir os pinchos no xardin.

Tuvimos mucha suerte, el día estuvo estupendo, con el calor justo y sin lluvia lo que nos permitio servir los pinchos en el jardin.


Os liluns abriron xusto para o día  e xunto cuns ornitogalos foron os centros de mesa

Los liliums abrieron justo para el día y junto con los ornitogalos fueron los centros de mesa



A comida preparounola o catering "Tu menú" agás a tarta que a fixemos nos,  estaba todo boísimo.

La comida nos la preparo el cateríns "Tu menú" excepto la tarta que la hicimos nosotros, estaba todo buenísimo.



Desmóntamos o salón para facer sitio aos 30 convidados,  foi unha cholleira pero 
valeu a pena, trasladámolo todo para o comedor e o rematar puideron ir sentarse alí os que quixeron, e os nenos poideron xogar cos agasallos.

Desmontamos el salón paera hacer sitio a los 30 invitados, fue trabajoso pero valio la pena, como lo trasladamos todo para  el comedor, al terminar pudieron ir a  sentarse allí los que quisieron, y los niños pudieron jugar con los regalos.






 Mirade que chulo vai Dani coa súa bici nova.








No hay comentarios:

Publicar un comentario