Neste blog podedes atopar unha gran variedade de manualidades, dende punto de cruz ata traballos en pedra, pasando por vainicas, macramé, abalorios, piqué, etc e tamén un pequeno apartado adicado a nosa horta e a cociña, en resumen, un pouco de nos. Esperamos que vos guste.

Seguidores

miércoles, 19 de marzo de 2014

Tuneando unha blusa/Tuneando una blusa

Paseando polas rebaixas atopei esta blusa branca tan xeitosa, recordei que tiña na casa unha cinta que lle ía dar un aire mais mariñeiro e moita mais vida.  


Paseando por las rebajas encontré esta blusa blanca tan bonita, recordé que tenía en casa una cinta que le daría un aire más marinero y mucha más vida.


Dito e feito, nun momentiño este foi o resultado, unha mellora considerable.



Dicho y hecho, en un momento este fue el resultado, una mejora considerable.





martes, 4 de marzo de 2014

Estoxo, carteira e bolsiña. Estuche cartera y bolsita


A idea do estoxo con forma de zapatilla gustoume moito e dende aquela fixen varias mais para agasallar

La idea del estuche con forma de zapatilla me gusto mucho y desde entonces hice varios mas para regalar.


Este conxunto foi para un cumpreanos, incluin unha pequena bolsiña gardasegredos e tamén unha carteira.


Este conjunto fue para un cumpleaños, incluí una pequeña bolsa, un guardasecretos y también una cartera.



Os materiais moi simples, un cachiño de tela vaquera, un restiño de tela de algodón, unhas cintas cremallera  e xa está, rematado, único, orixinal e moi coqueto. 


Los materiales muy simples, un trocito de tela vaquera, otro de algodón estampado, unas cintas, cremallera y ya está, terminado, único, original y muy coqueto



lunes, 3 de marzo de 2014

Chapa en pedra

A outra metade de Chacris e o que se adica os punteiros. Cando ten algo de tempo, unha pedra e por suposto un punteiro, adícase a facer estas cousiñas. Mágoa que na foto non se aprecie o xeitoso que lle quedou.


La otra mitad de Chacris es el que se dedica a los punteros. Cuando tiene algo de tiempo, una piedra y por supuesto un "punteiro", se dedica a hacer estas cositas. Es una lástima que en la foto no se aprecie lo chulo que le quedó.



sábado, 1 de marzo de 2014

Mochila e carteira

Non podo evitalo, son das que non se pode resistir cando ve unhas puntillas, cintas ou telas a bo precio. Por ese motivo teño na casa un feixe de telas e tódolos comprementos necesarios... pero ben...tamén é o único vicio que teño e o fin...mais tarde ou mais cedo sempre encontro o xeito de empregalos.


No puedo evitarlo, soy de las que no se puede resistir cuando ve unas puntillas, cintas o telas a buen precio. Por ese motivo en casa tengo un montón de telas y todos los complementos necesarios... pero bien.. también es el único vicio que teno y al fin....pronto o tarde siempre encuentro la forma de usarlos.



Remexendo na caixa de telas atopei estas que casaban ben....funme con elas a caixa dos bieses e alí estaba este floreado.... unha cremallera branca un cordonciño e.... xa está.... mochila e estoxo co que agasallar a Iria polo seu  cumpreanos. Ah a mochila está forrada coa tela raiada


Buscando en la caja de telas encontre estas que casaban bien.....me fui con ellas a la caja de los bieses y alli estaba este floreado... una cremallera blanca, un cordoncillo y...ya está...mochila y estuche para regalar a Iria en su cumpleaños. La mochila está forrada con la tela de rallas.