sábado, 1 de marzo de 2014

Mochila e carteira

Non podo evitalo, son das que non se pode resistir cando ve unhas puntillas, cintas ou telas a bo precio. Por ese motivo teño na casa un feixe de telas e tódolos comprementos necesarios... pero ben...tamén é o único vicio que teño e o fin...mais tarde ou mais cedo sempre encontro o xeito de empregalos.


No puedo evitarlo, soy de las que no se puede resistir cuando ve unas puntillas, cintas o telas a buen precio. Por ese motivo en casa tengo un montón de telas y todos los complementos necesarios... pero bien.. también es el único vicio que teno y al fin....pronto o tarde siempre encuentro la forma de usarlos.



Remexendo na caixa de telas atopei estas que casaban ben....funme con elas a caixa dos bieses e alí estaba este floreado.... unha cremallera branca un cordonciño e.... xa está.... mochila e estoxo co que agasallar a Iria polo seu  cumpreanos. Ah a mochila está forrada coa tela raiada


Buscando en la caja de telas encontre estas que casaban bien.....me fui con ellas a la caja de los bieses y alli estaba este floreado... una cremallera blanca, un cordoncillo y...ya está...mochila y estuche para regalar a Iria en su cumpleaños. La mochila está forrada con la tela de rallas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario