miércoles, 23 de enero de 2013

Xardiñeiras de pedra / Jardineras de piedra

Fai tempo que quería ensinarvos estas xardiñeiras de pedra que fixo Cris,  son rechulas ¿certo?, e quedan requeteben no balcón do comedor. É un artista este meu.


Hace tiempo que os quería enseñar estas jardineras de piedra que hizo Cris, son rechulas ¿verdad?, y quedan requetebien en el balcón del comedor. Es un artista.


Agora a esperar que o calorciño veña pronto para disfrutar delas.


Ahora a esperar que el calorcillo llegue pronto para disfrutarlas.


7 comentarios:

  1. QUË BONITAS!!!
    Tiene un molde para hacerlas?
    Muy lindo tu blog!!!

    VEngo de DeLabores a visitarte!!!
    Muchos cariños desde Fort Lauderdale, Florida, USA,
    Matilde

    ResponderEliminar
  2. Descubrin este blog de casualidade, e vaia vaia...

    Moi bonito todo,...pero,

    A fonte que????

    Non me lembro do nome, era "chorrito"?

    Eu, a de lonxe

    ResponderEliminar
  3. Nooo Matilde no tiene un molde, es piedra natural cortada y dibujada con sierra radial.

    ResponderEliminar
  4. Chorrito non anónimo, falemos con propiedade "churrifonte" e de momento está castigada.... cando vexas a que lle fixo para o meu sobriño enténderalo ;) Por certo da a cara.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tranquila, dou a cara , soio era para lembrar que non tiñas a peza máis importante das obras.....

      Seguide así de traballadores, que é o que precisa o país...

      Por certo que me gusta moito a foto das lans de tons verdes....

      Mari, a de lonxe

      Eliminar
  5. Hola Chacris, paso a devolverte a tua visita e a mín tamén me gustan a tuas xardineiras e coincido con Mari a de lonxe, cada vez que vexo os teus fios de trapillo de cor verde gustanme máis.
    Un saudiño

    ResponderEliminar