Neste blog podedes atopar unha gran variedade de manualidades, dende punto de cruz ata traballos en pedra, pasando por vainicas, macramé, abalorios, piqué, etc e tamén un pequeno apartado adicado a nosa horta e a cociña, en resumen, un pouco de nos. Esperamos que vos guste.

Seguidores

lunes, 12 de marzo de 2012

Muiños do Tripes

Esta  é unha entrada un pouco atípica, nesta ocasión quero ensinarvos  un recunchiño  moi fermoso que está cerquiña da nosa casa. É o carreiro dos muíños do Tripes. O tripes é un pequeno regatiño que desmboca no Miño, ten un monton  de muiños de auga que se empregaban antiguamente para moer o millo. Gracias ao tesón dalgúnhas persoas como Alberto Romer, que leva anos loitando pola sua recuperación, e que xa conseguiu que se lle poidera por tellado a moitos deles. 


                            
Esta es una entrada un poco atípica, en esta ocasión quiero mostraros un espacio muy hermoso que esstá cerquita de nuestr casa. Es el sendero de los molinos del Tripes. El Tripes es un pequeño riachuelo que desemboca en el Miño, tiene un montón de molinos de agua que se empleaban antiguamente para molér el maíz. Gracias al tesón de algunas personas como Alberto Romer, que lleva años luchando por la recuperación y que ya consiguió que se le pudiese poner tejado a muchos de ellos.



Pouquiño a pouquiño e o longo dos anos fóronse recuperando as infraestructuras, ainda que non está todo o traballo feito, e continúase arranxando pequenos pasos e muiños. 

 
 Poco a poco y a lo largo de los años se fueron recuperando las infraestructuras, aúnque no está todo el trabajo hecho y se continúan arreglando pequeños pasos y molinos.



Cando a xente ven a Tui, visita a Catedral, a zona vella, ou o Monte Aloia, todos eles sitios fermosísimos sen dúvida, pero pérdense outras moitas maravillas como esta, por culpa da desidia e falta de interés do Concello, que non os publicita como lle correspondería.  




Cuando la gente viene a Tui, visita la Catedral, la zona vieja o el Monte Aloia, todos ellos lugares hermosísimos sin duda, pero se pierden otra muchas maravillas como esta,  por culpa de la desidia y la falta de interés del Ayuntamiento que no los pblicita como corresponde.




Nas pedras do camiño pódese ver o paso do tempo é dos carros  que por alí pasaban, fixádevos nesas ringleiras marcadas na pedra.   
  
En las piedras del camino se puede ver el paso del tiempo y de los carros que por allí pasaba, fijaros en estos surcos marcados en la piedra.



A auga é totalmente transparente, e a medio camiño atopámonos con este invento para poder beber, evidentemene non o desaproveitamos.
El agua es totalmente transparente, y a medio camino nos encontramos con este invento para poder beber, evidentemene no lo desaprovechamos





Como esté inverno vai moi seco, hai pouca auga no regato, pero ainda así é un auténtico espectáculo 

Como este invierno va muy seco, hay poca agua en el riachuelo, pero aún así es un auténtico espectáculo.



Xa empezaba a anoitecer, e a cámara quedóuseme sen pilas, volveremos pronto para poder sacar máis fotos da parte alta na que aínda están traballando.

Ya empezaba a anochecer y la cámara se quedó sin pilas, volveremos pronto para poder sacar más fotos de la parte alta en la que aún están trabajando.


Si nalgunha ocasión vides por Tui, e vos gusta o sendeirismo non duvidedes e acercádevos por aquí, disfrutaredes, garántizovolo.

Si en alguna ocasión os acercais por Tui, y os gusta el senderismo no dudeis y acercaros por aquí, disfrutareis, os lo garantizo


viernes, 2 de marzo de 2012

Bizcoito de mazá / Apple cake




Onte foi o cumple de Dani, 9 anos xa, hai que ver como medra.... en fin, aquí temos por costume que os nenos leven unha tarta, ou un bizcoito caseiro a escola. Pola experiencia de outros anos sei que o bizcoito de mazá ten moito éxito e se o acompañamos duns fresos  o éxito é rotundo. Esta é a receita.

Ingredientes: (usaremos o envase do oigurt como medida)
1 iogur/yogurt a poder ser de plátano.
1 envase de aceite de girasol
2 envases de zucre/azúcar
3 envases de fariña/harina
1 envase de maizena
1 cucharada de levadura en pó/polvo
Reladura dun limón/ralladura de un limón
4 ovos/huevos
Unha mazá/una manzana
Unha pizca de sal

Ayer fue el cumple de Dani, 9 años ya, hay que ver como crece.. en fin, aquí tenemos la costumbre de que los niños lleven una tarta o un bizcocho casero a la escuela. Por la experiencia de otros años se que el bizcocho de manzana tiene mucho éxito y si lo acompañamos de unos fresones el éxito es rotundo. Esta es la receta.




 Mezclamos o iogurt, o aceite, as fariñas, a levadura, o zucre e o sal, cando estea todo ben mezclado engadimos os ovos un a un mezclando moi ben antes de engadir o seguinte. Sumámoslle a reladura do limón  é para rematar a mazá cortada en cachiños. Untamos un molde con margarina, e espolvoreamos con fariña, engadimos a masa e metemos no forno hasta que esté ben dorado. No meu caso 35 minutos a 180º. O sacalo do forno pódese espolvorear con zucre moido. 

Mezclamos el yogurt, el aceite, las harinas, la levadura, el azúcar y la sal, cuando esté todo bien mezclado añadimos los huevos uno a uno mezclando muy bien antes de añadir el siguiente. Sumámos la ralladura del limón y para terminar la manzana cortada en trocitos. Untamos un molde con margarina y espolvoreamos con harina, anadimos la masa y metemos en el horno hasta que esté bien dorado. En mi caso 35 minutos a 180º. Al sacarlo del horno se puede espolvorear con azúcar molido.



E aquí está o protagonista, repasando o seu album de cromos.

PARABENS DANI.