Neste blog podedes atopar unha gran variedade de manualidades, dende punto de cruz ata traballos en pedra, pasando por vainicas, macramé, abalorios, piqué, etc e tamén un pequeno apartado adicado a nosa horta e a cociña, en resumen, un pouco de nos. Esperamos que vos guste.

Seguidores

martes, 15 de marzo de 2011

Arrue de xoguete

Canto tempo sen pasar por aquí, teño que disculparme con todos, pero teño estado liadísima,  é o que pasa cando te xuntas con un montón de proxectos pero o día sigue tendo as mesmas horas.  Amosovos aquí un traballo que fixen para unha compañeira. Trátase dun vello Arrúe de xoguete ao que lle dín unha nova imáxe, a ver se vos gusta. A capota como sempre foi o máis lioso de todo pero a min gustame o resultado final.

Cambiando de tema; non me lembro a quen lle deixei a mensaxe de que tiña un premio no blog, as que me quedastes pendientes de avisar, pasade cando queirades a recollelo, sabedes que  esta é a vosa casa. Un biquiño a todas.





Cuanto tiempo sin pasar por aquí, tengo que disculparme con todos, pero he estado liadísima, es lo que pasa cuando te juntas con un montón de proyectos pero el día sigue teniendo las mismas horas. Os muestro aquí un trabajo que hice para una compañera. Se trata de un viejo arrúe de juguete al que le dí una nueva imágen, a ver si os gusta. La capota como siempre fue lo más lioso de todo pero a mi me gusta el resultado final.

Cambiando de tema; no recuerdo a quién le deje el mensaje de que tenía un premio en el blog, las que me quedásteis pendientes de avisar, pasad cuano querais a recogerlo, sabeis que esta es vuestra casa. Un biquiño a todas.

1 comentario:

  1. ¡Se te echaba de menos, Cris! El arrúe está precioso, lo has dejado como un pincel. ¡Qué maravillas haces y restauras! Felicidades, te mereces todos los premios que te dén y más.
    Y muchas gracias por el que me otorgas a mi, es un gran honor. ¡Moitas grazas! Besiños :)

    ResponderEliminar