miércoles, 22 de diciembre de 2010

Bufandas estreitas

Agora que vai frío, é preciso protexéla nosa gorxa, para elo nada mellor que unhas bufándas, a nós gustánnos particularmente as estreitas é longas, que se poidan enrroscar cando fai máis frío e levár a modo de fular cando vai menos, aquí vos deixo trés totalmente distintas unha da outra, ¿cál vos gosta máis?

Esta está feita a ganchillo, cunha lán moi suave e rematando con unha de peliño
A min paréceme moi lucida, e moi sinxela é remátase pronto.





Esta outra foi unha idea da miña filla Sara, que vira algo parecido en Beneton, é máis laboriosa pero bonita tamén, fixémola entre as dúas, mentras ela tecía eu ía cosendoas para que non se notara a unión.


Non me lembro agora de que marca é esta, sei que ovillos numco ten unha variedade igual, de feito téño na casa uns ovillos esperando para darlles uso.



2 comentarios:

  1. Preciosas todas y todos los modelos hechos con mucho gusto.
    Te deseo una Feliz Navidad llena de cariño, el mismo que dejas a tu paso.
    Besitos preciosa

    ResponderEliminar
  2. Son todas preciosas. No sabría decirte cuál me gusta más.
    Muchas gracias por haber visitado mi blog sobre Galicia. Es el que más ilusión me hace y más trabajo me da, pero el resultado vale la pena.
    Tu tierra es preciosa, Tui lo tiene todo para enamorar a cualquiera.
    ¡Felices Fiestas, amiga! Que las pases tranquila y felizmente con todos los tuyos. Besiños :)

    ResponderEliminar